Druk promotiejaar

Zo presenteerden de leden van de sectie Auto Aanpassers Nederland (AAN) zich met een collectieve stand op de AutoRAI 2015, met oplossingen om mensen met een beperking mobiel te houden.

De importeurs van brommobielen toonden op de 50PlusBeurs in de Jaarbeurs Utrecht gezamenlijk de voordelen van de brommobiel.

Hetzelfde gold voor de BedrijfsautoRAI 2015 waar het innovatieve trailercollectief van afdeling SV een centrale plaats in de Europahal in nam. Nieuw in de opzet was, vertelt Van Kleef, dat de tentoonstellingsruimte zodanig onder de verschillende bloedgroepen was verdeeld, dat een homogeen beeld werd gegeven van de gehele (opbouw)industrie.”

Op de beursvloer zelf organiseerde de afdeling bovendien tal van activiteiten, zoals de verkiezing van de SV Innovation Award en het organiseren van twee masterclasses over PIEK-Keur en dagranddistributie gericht op ambtenaren en decentrale overheden.

Bijzonder geslaagd noemt Tekstra de ReinigingsDemoDagen die de afdeling al vele jaren organiseert en die inmiddels een begrip zijn in de sector.

Vooruitkijkend wijst Tekstra op twee interessante activiteiten die voor de SV-leden in 2016 op het programma staan. Van 11 t/m 17 april 2016 is afdeling SV voor de eerste maal met een collectieve buitenstand van 416 m2 aanwezig op de Bauma in München (dé toonaangevende internationale vakbeurs voor bouw- en mijnbouwmachines, bouwvoertuigen, bouwtechniek, componenten en hijs- en hefwerktuigen).

En van 22 t/m 29 september 2016 geeft de afdeling acte de présence op de IAA Hannover (de grootste beurs ter wereld van trucks, bussen en trailers) met een ‘Made in Holland’ stand. Met de Auto Aanpassers Nederland wordt nu alweer hard gewerkt aan de promotieplannen voor 2016 waarbij de Support-beurs hoog op het verlanglijstje staat.

< Terug naar Afdeling Speciale Voertuigen