Beurzen en evenementen

Tijdens de Nationale (E-) Bike Testdagen in Expo Haarlemmermeer gaf afdeling Fietsen het startschot voor het fietsseizoen en op het RDW Testcentrum in Lelystad liet de sectie Reinigingsvoertuigen van afdeling Speciale Voertuigen tijdens de ReinigingsDemoDagen de nieuwste trends zien, variërend van Euro 6 veegwagens, elektrisch of hybride aangedreven voertuigen tot zelfs producten die werken op zonne-energie, zoals perscontainers. De sectie Brommobielen van afdeling Speciale Voertuigen gaf als collectief acte de présence op de 50 Plus Beurs in Utrecht en het RAI Industry Platform van afdeling Autovak domineerde op de IAA in Frankfurt met een collectieve Holland High Tech stand. Veel animo was er als vanouds voor de RAI Klassieker Rit die RAI Vereniging traditioneel jaarlijks voor alle leden organiseert en die in 2016 zelfs het vierde lustrum viert.

RAI Verenigingsdag
Een evenement dat in 2015 voor de tweede maal werd georganiseerd was de RAI Verenigingsdag. De Bruijn beschouwt dit nieuwe jaarlijkse initiatief als een perfecte manier om de binding met de leden te intensiveren en de gehele mobiliteitsindustrie een platform te bieden om elkaar te ontmoeten. “Na het officiële gedeelte konden leden van alle afdelingen deelnemen aan inspirerende kennissessies met als overkoepelend thema ‘de toekomst van het ondernemerschap.”