RAI Industry Platform

Tech-Days
Om de Nederlandse expertise zo breed mogelijk op het netvlies van OEM’s te krijgen, organiseert het RAI Industry Platform sinds een jaar speciale ‘Made in Holland Tech-Days’. Voorzitter Gertjan Sluijter: “De basis van deze succesvolle formule bestaat uit een eendagsexpo bij autofabrikanten, waarbij deelnemers hun innovaties kunnen presenteren. Zo vond eerder Tech-Days plaats bij Jaguar Land Rover, Toyota en BMW en stond februari 2016 in het teken van de Tech-Day bij Volvo in Gotenburg.”

Captains Dinner
Om Autovakleden in hun internationale ambities maximaal te ondersteunen organiseert het RAI Industry Platform jaarlijks bovendien een breed scala aan activiteiten, zoals ‘Management Meetings’, alsmede zogeheten ‘Captains Dinners’ ten behoeve van het topmanagement van deelnemend leden.

Collectieve beursdeelname
Daarnaast wist Holland High-Tech op imponerende wijze de internationale aandacht op zich te vestigen met een collectieve stand tijdens de IAA Frankfurt. Deze ‘Holland High Tech Automotive Suppliers’-stand kwam tot stand in samenwerking met AutomotiveNL en NEVAT. De belangrijkste koplopers van de hightech automotive industrie van afdeling Autovak gaven hier acte de présence.

Alle activiteiten van het RAI Industry Platform zijn gebundeld in een speciale uitgave die tijdens de RAI Verenigingsdag op 25 november 2015 is uitgereikt.

< Terug naar Afdeling Autovak