EQUIPVAK

EQUIPVAK biedt echter meer dan alleen de nieuwste producten en ontwikkelingen rondom ‘equipment, carwash en tools’. De vakbeurs wordt ook een event waarbij fabrikanten en importeurs diverse live demonstraties verzorgen. EQUIPVAK kan op support rekenen van meerdere brancheorganisaties en –verenigingen, die hun achterban tijdens dit evenement informeren over nieuwe wet- en regelgeving en andere ontwikkelingen in werkplaats en carwash.

Om de laatste vierkante meters van EQUIPVAK wordt gevochten.

Voorzitter Gertjan Sluijter zegt hoge verwachtingen te hebben van EQUIPVAK. “Om de laatste vierkante meters wordt nog gevochten. Het feit dat deze beurs in no time draagvlak onder de leden had, bevestigt dat dit initiatief een schot in de roos is.” Afdelingssecretaris Jeroen van de Braak vult aan: “de kracht van dit concept is vooral dat alle exposanten die van belang zijn aanwezig zijn en dat dit een initiatief is van en door de leden zelf.”

< Terug naar Afdeling Autovak