RAI Amtrium nieuwe thuishaven

RAI Vereniging is sinds april 2015 gevestigd in het nieuwe kantoorgebouw Amtrium, dat deel uitmaakt van het tentoonstellingscomplex van Amsterdam RAI. Hiermee is RAI Vereniging als grootaandeelhouder (75%) van het tentoonstellings- en congrescentrum Amsterdam RAI weer terug op vertrouwde bodem. De moeder-dochterrelatie wordt zo geïntensiveerd.

Het Amtrium biedt RAI Vereniging en haar leden bij uitstek een plek om elkaar te treffen en samen te werken aan beleidsvoorstellen en strategie.

Het flexibele en duurzame Amtrium is een congres-, vergader- en kantoorcomplex dat voldoet aan alle eisen van deze tijd. De open inrichting past bij de transparantie die RAI Vereniging wil uitstralen en stimuleert ontmoeting. Ontmoeting tussen leden onderling, die gebruik kunnen maken van de diverse faciliteiten die het gebouw en het complex bieden.