Autovak in drie platformen

De positionering van Autovak is in 2014 gewijzigd. Een positionering die inspeelt en past bij de huidige marktontwikkelingen. De afdeling bestaat uit drie platformen: Industry, Aftermarket en Equipment. De samenstelling van de afdeling is divers en met de oprichting van de platformen is elk type lid vertegenwoordigd middels een van de drie homogene groepen. Dit geeft ons de kans om alle activiteiten specifieker af te stemmen op respectievelijk de Aftermarket, Equipment en Industry leden.

Autovak nieuwe stijl

Een ander bijkomend voordeel van drie platformen is de parallel met Europese koepelorganisaties. Het RAI Industry Platform wordt Europees vertegenwoordigd door de CLEPA, het RAI Aftermarket Platform heeft een directe lijn met FIGIEFA, en het RAI Equipment Platform staat in directe verbinding met de koepelorganisatie EGEA. Zo zijn kerndossiers te stroomlijnen. Bovendien is RAI Vereniging afdeling Autovak bestuurslid in alle Europese koepelorganisaties. Vanuit die rol kunnen wij belangen van de Nederlandse markt directer bij de juiste partijen onder de aandacht brengen.

< Terug naar Afdeling Autovak