AutoRAI en BedrijfsautoRAI

In 2015 is er weer een AutoRAI en een BedrijfsautoRAI. Er is hard gewerkt om beide edities mogelijk te maken. Iedereen is het er over eens dat deze beurzen van grote toegevoegde waarde zijn. Het is collectieve promotie in optima forma. Afdeling Auto’s is trots dat het RAI-complex in 2015 weer het toneel is van de grootste auto- en bedrijfsauto-evenementen van het jaar.

AutoRAI is terug van weggeweest

Het tentoonstellingscomité voor de AutoRAI, bestaande uit vertegenwoordigers van leden, Amsterdam RAI en RAI Vereniging, heeft gekozen voor een sterk vernieuwend concept. Om tot deze nieuwe opzet te komen is een groep creatievelingen benaderd om unieke beursconcepten te verzinnen. De concepten zijn uitvoerig getest bij consumentenpanels en uit alle resultaten is een formule gedestilleerd die uniek is in de wereld: met veel auto’s van veel merken, aandacht voor innovatie en veel aandacht voor design en conceptcars.

Nieuw is onder meer het InnovatieLAB. Vertrouwde bezoekerstrekkers als de Racehal, AutoRAI Klassiek en de Super Car Paddock komen natuurlijk ook weer terug op de AutoRAI 2015.